Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ga
gamal32 - 02-08-2017 19:12:39
Winkels & Webshops

Ervaring met fietsenwinkel.nl

Ik heb in april een fiets gekocht bij fietsenwinkel.nl. helaas was de fiets in mei al kapot, spaken los, slag in het achterwiel. in de winkel afgegeven in nijmegen en daar werd beloofd dat dit onder de garantie zou vallen. uiteindelijk 2 weken niets gehoord, terug naar de fietsenwinkel en door een onvriendelijke medewerker te horen gekregen dat ik toch echt iets met de fiets gedaan moest hebben, dat het nu al kapot is, wat echter niet het geval was. met de klantenservice gebeld, 1 uur in de wacht, daarna opgehangen. e-mail: na 5 weken nog geen reactie, 2e e-mail geschreven, heel onbeschoft benatwoord en herhaald wat de medewerker in de winkel zei. mijn advies is: afblijven van fietsenwinkel.nl, heel slechte klantenservice.