Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
annekepeters - 13-08-2017 17:38:35
Computers & Telefonie

Zeer onvriendelijke medewerkers en een waardeloze mobiele telecomprovider. Ongel

Zeer onvriendelijke medewerkers en een waardeloze mobiele telecomprovider. ongelofelijk dat zoiets bestaat in nederland.
de klant heeft gewoon niks te vertellen: "moderne dictatuur". ik had de factuur allang betaald, maar zij beweren van niet, omdat het geld was overgemaakt op hun oude rekeningnummer. nu moet ik een boete van €15 betalen, die naar mijn mening onterecht is, omdat ik gewoon op tijd betaald heb. het geld dat ik overgemaakt had naar ze heb ik tot op heden nog niet terug ontvangen. ze hebben me zelfs verteld dat ik het zelf terug moet vragen bij de bank om het terug te laten vorderen, omdat zij dit niet konden doen. zelf moet ik wel op tijd betalen, omdat ze anders dreigen met boetes en afsluiting, maar zodra ik mijn geld terug wil, moet ik onwijs lang wachten en word ik aan het lijntje gehouden. ik ben heel erg boos en zit zeker nog een jaar vast aan simpel, is er iets dat ik kan doen?