Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

co
corneliaj - 14-08-2017 14:19:21
Geldzaken & Recht

Incassocenter / invorderingsbedrijf

Vanwege dit artikel: https://www.invorderingsbedrijf.nl/blog/incasso/geleend-geld-terugvorderen heb ik gereageerd, waardoor vervolgens incassocenter contact met mij opnam. uitdrukkelijk werd mij geinformeerd dat het mij niets ging kosten, waardoor ik een dossier heb geopend als consument om geleend geld bij een andere consument terug te halen. nu blijkt dat het niet kosteloos is voor mij.
ik heb afgelopen weken al diverse e-mails gestuurd, maar krijg geen enkele reactie terug om dit met hun op te lossen, omdat ik nu eigenlijk het dossier gesloten wil hebben richting mijn debiteur. mijn debiteur geeft namelijk aan nooit een 14 dagen brief ontvangen te hebben. hier krijg ik van incassocenter geen enkele reactie op terug.

wie heeft ook ervaring met incassocenter / invorderingsbedrijf en wat kunnen jullie hierover zeggen?