Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Pd
Pdj91 - 16-08-2017 03:12:52
Garantie & Verzekeringen

Vodafone Garantie

Ongeveer 4 maanden geleden heb ik een iphone 7 bij vodafone gekocht waar ik meteen al niet tevreden over was. het toestel op een donderdag gekocht en zaterdag viel het me na goed kijken op dat de telefoon heel licht gebogen was vanaf de volume knop (niet op het 1e oog zichtbaar), direct terug gegaan naar de vodafone winkel en contact gehad met de klantenservice (telefonisch en via facebook) maar ze wilden niks voor me betekenen. uiteindelijk heb ik deze beschadiging maar geaccepteerd omdat ik geen zin had om nog meer moeite te doen een onbeschadigd toestel te krijgen. vodafone zegt dat ik zelf wel de beschadiging veroorzaakt zou hebben.

hiervoor heb ik 2,5 jaar een iphone 6 gehad welke nooit gebogen is, het lijkt mij dus sterk dat het toestel door mijn fout is beschadigd ook omdat ik erg voorzichtig met mijn mobiel ben om gegaan. ook zat het toestel destijds in een doosje welke niet geseald was.

nu na 4 maand gaf het scherm van mijn toestel ineens een grijs beeld en viel het scherm daarna uit, toestel reageert nog wel op de home knop (haptic feedback). toestel via vodafone aangemeld voor reparatie maar moet 380 euro betalen voor reparatie van mijn toestel, volgens vodafone heb ik geen recht meer op garantie vanwege de beschadiging van de telefoon waar ik het totaal niet mee eens ben, ten 1e omdat het toestel vanaf dag 1 beschadigd was en ten 2e het probleem wat ik nu heb niks te maken heeft met de beschadiging van het toestel.

ik heb al een klacht ingediend bij vodafone waar ik als antwoord terug krijg dat ze het toestel niet kosteloos repareren door de beschadiging, verder reageren ze niet inhoudelijk reageren op mijn emails. nu ben ik van plan om de geschillen comissie in te schakelen maar hoor ik graag eerst van jullie wat ik het beste kan doen.