Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ju
Jufsam - 04-09-2017 13:43:09
Garantie & Verzekeringen

Rolstoel kapot tijdens vakantie

Ik ben slecht ter been en heb daarom altijd een rolstoel nodig.
begin augustus ben ik op vakantie geweest naar egypte met corendon.
via corendon hebben we een excursie geboekt.
voor de excursie werden wij opgehaald met een jeep, mijn rolstoel werd boven op de jeep gelegd.
tijdens de reis naar de excursie is de rolstoel van het dak gewaaid/gevallen.
de rolstoel was kapot en is niet meer te maken.
thuisgekomen heb ik mijn eigen reisverzekering (colhof, zij werken via de noordhollandsche) ingeschakeld, voor een vergoeding voor de rolstoel.
zij sturen mij echter terug naar corendon, want mijn reisverzekering wil eerst de reactie afwachten van corendon.
corendon geeft aan dat zij 8 weken de tijd nemen voor een klacht.
inmiddels zit ik nu dus al 4 weken zonder oplossing en vooral zonder rolstoel.

mijn vraag: hoe kan ik het proces bij corendon en bij mijn eigen reisverzekering versnellen?
het gaat hier niet om een kapotte broek, maar om een rolstoel voor mijn mobiliteit.