Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

M
M Kardolus - 09-09-2017 15:26:20
Voeding & Gezondheid

Hema, verwisseld product

ik koop al meer dan 20 jaar styling mousse bij de hema. ze hebben de verpakking wel eens verwisseld wat begrijpelijk is maar nu is ineens de inhoud van het product veranderd terwijl het artikel nummer hetzelfde is gebleven. in de schappen staan boven het kaartje styling mousse nu de bussen met hair mousse met hetzelfde artikel nummer en dezelfde ingrediënten als voorheen. dit terwijl het product heel anders ruikt en een ander effect heeft op het haar. en hoe kan iets met dezelfde ingrediënten  op het label anders ruiken en een andere werking hebben? ik heb de nieuwe bussen gekocht omdat ik dacht dat alleen de verpakking weer was veranderd maar dit is dus beslist niet het geval. ik voel mij misleid. tevens niet serieus genomen omdat de klantenservice aangeeft dat het product hetzelfde product is. kan dit zomaar en wat kan ik hiermee? ik wil graag het oude product terug zien in de schappen en erkenning voor het feit ze iets veranderd hebben aan het product, dus een correct label met vermelding van de juiste ingrediënten.