Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

el
elske2001 - 13-09-2017 09:02:57
Huishouden & Energie

Nieuwe droger

17 -04-2017 bij coolbleu nieuwe condens droger gekocht.
na twee en halve maand droger droogt niet meer.
contact met coolbleu stuurde een monteur, printplaat vervangen wat volgen monteur niet nodig was maar uit voorzorg.

na twee weken droger droogt nog steeds niet bedden goed komt er nat uit.
weer contact cool bleu zou weer monteur komen als het dan niet verholpen zou zijn zou er een een ander oplossing komen (helaas mondeling toegezegt)

dus weer monteur ventilator en waterafvoerslang, en pomp vervangen. ventilator moest met grof geweld eraf gehaald worden wat volgens monteur niet moest, zou er zo vanaf moeten gaan monteur vroeg nog of het een nieuwe was! roestvorming binnenkant aan de as waar de ventilator op zit. met grof geweld nieuwe ventilator opgezet.
gisteren 12 september weer contact gehad met coolbleu eerst telefonisch daarna anderhalf uur mailcontact met verschillende medewerkers.

de droger zou weer voor reparatie opgehaald worden, aangegeven dat ik het hier niet mee eens was want duuidelijk afgesproken dat als hij het na twee reparaties het nog niet zou doen er een andere oplossing gevonden zou worden, maar helaas geen andere oplossing.
slecht service van coolbleu meerdere malen besteld nu nooit meer!!
heb nu dus geen droger en als deze weer terugkomt van reparatie een tweedehands