Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ca
Carmen Ruijters - 19-09-2017 20:40:39
Computers & Telefonie

Pakje zoek post.nl

Heb een brievenbuspakje retour gestuurd met post.nl. bij het postagentschap is er een barcodesticker geplakt maar helaas ben ik mijn bonnetje kwijt. contact gehad met postnl . deze hebben een zoekopdracht uitgevoerd op mijn verzoek. krijg een brief met daarin dat het pakje niet gevonden is omdat er geen barcode opzat??? en omdat het niet aangetekend verstuurd is kan postnl niets voor mijn doen( schrijven ze) mijn vraag: kan dit zomaar afgedaan worden? als klant mag ik er toch vanuit gaan dat als ik een pakje verstuur met postnl dat het afgeleverd word zoals ik afgesproken heb en dat als het zoek raakt post.nl aansprakelijk is voor het verlies.