Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hw
hwendt - 22-09-2017 14:20:18
Garantie & Verzekeringen

Een warme douche

hallo vrienden.


als je met pech met je camper in een vreemd land staat dan ben je hulpeloos. de taal niet spreken, de weg niet weten wat te doen, geen adressen weten en noem maar op. wat kun je dan gelukkig worden als er in die omstandigheden iemand of een instelling is die al je zorgen uit handen neemt.


het gaat in dit geval om een sos meldkamer van  de vhd in deventer. dat is een meldkamer die namens de verzekering ( in dit geval camperverzekerd ) al je vragen kan beantwoorden. hulp kan regelen en overnachtingen in een hotel. we stonden dus in launge le saunier met een kapotte aandrijfas.het was vrijdag en dan moet er iets gebeuren, de vhd meldkamer gebeld en dan wordt het nog spannender want wat gaat er gebeuren.


de wijze waarop de medewerker ons te woord stond was fantastsich. de rust en het begrip, je uit laten praten en uitleggen wat voor aktie hij gaat ondernemen was zo plezierig dat we na het gesprek even een traan moesten laten van de spanningen en het feit dat we weer vertrouwen kregen in "wat te doen en of te laten "


garage bellen omdat wij geen frans spraken, hotel regelen want de camper was te defect om te rijden,. toen de maandag daarop bleek dat de camper niet te repareren was werd er een huurcamper geregeld die wij 2 weken mochten gebruiken. een lieve medewerkster van de garage gaf haar auto mee zodat we toch nog enig vervoer hadden, omdat de hurcamper uit nederand moest komen en dan onze defecte camper weer meegenomen moest worden kregen we opniew een aantal dagen een hotel aangeboden. de woensdag kwam de camper met een fantastsche chauffeur die alle tijd nam om onze campers om te wisselen 


we hebben daarna nog 14 dagen vakantie kunnen houden dank zij de voortreffelijke afhandeling van ons probleem.|


van de verhuurder van de camper tot de laatste handdruk toen we terug kwamen was alles perfect geregeld. ja ik weet het het is hun werk...


maar de warmte en begrip moet je van jezelf hebben en kun je moeilijk leren. het personeel van de vhd meldkamer had het allemaal in hun gene zitten, in hun handelen en in hun gedrag naar hun klanten zoals ondergetekende.


het zou zeer terrecht zinj om deze mensen eens in het zonnetje te zetten


 


hugo wendt
[edit]