Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

W1
W13ear - 06-10-2017 18:07:47
Elektronica & TV

Ziggo Mediabox start langzaam op

Sinds 27 september 2017 is er een grote storing bij ziggo met betrekking tot de mediabox xl.
het duurt meer dan 10 minuten voor dat er beeld verschijnt.
ook de reactie tijd van de online tvgids is dramatisch.
en als laatste wordt er geen informatie getoond over de programma's wanneer je die opent.

ik heb sinds medio september ziggo al diverse keren gebeld maar de storing blijft onoplosbaar.
vanavond maar weer gebeld omdat de storing nog steeds niet verholpen is en tevens de vraag gesteld wat mijn rechten als klant zijn ter compensatie van een niet goed functionerende dienst en/of product. tenslotte betaal ik voor iets en dan verwacht ik dat ik een werkend product of dienst krijg.

wie heeft hier nog meer problemen mee en wie weet of ik recht heb op compensatie van een niet goed werkend product of dienst?