Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo

20 mei 2017 Samsung wasmachine gekocht. Deze is 3 x aangemeld bij Samsung met de

Er is 3 x een monteur geweest in juli augustus en 19 september de laatste keer.
22 september wasmachine doet niets meer 
aangemld bij samsung 25 september. 
de monteurs afdeling ging de machine aanmelden voor omruiling of creditering via de leverancier 
vandaag 09-10-2017 nog steeds niets van de samsung zit inmiddels als 17 dagen zonder wasmachine
heb zeker 10 keer gebeld. en als antwoordt geduld zijn er mee bezig. 
ik ben er heel boos over en weet inmiddels niet meer wat ik er mee moet
heb in juli al aangegeven dat ik geen vertrouwen in de wasmachine had omdat deze al zo gauw kapot ging. 
maar de monteur moet de wasmachine eerst afschrijven.