Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Fa
Faxface - 10-10-2017 20:30:53
Elektronica & TV

Samsung LED tv 3 maanden buiten garantie defect.

beste forumleden,

ik schrijf u dit bericht namens de tante van mijn vriendin. ook wel tante riet genoemd. ik moet u ook melden dat tante riet geestelijk beperkt is, zoals ook haar beide zoons.

het gaat over de garantie afhandeling van otto.nl. tante riet heeft op 24 juni 2015 een samsung tv bij otto gekocht deze is 2 weken geleden stuk gegaan. hij geeft geen beeld meer maar wel geluid. de tv is dus 3 maanden buiten de wettelijke garantie kapot gegaan. tante riet heeft het zelf proberen op te lossen en werd natuurlijk van het kastje naar samsung gestuurd. ik ben dus maar eens op onderzoek gegaan voor tante riet.

otto geeft niet thuis en zegt dat ze maar 1 jaar garantie geven, en verwijzen mij door naar samsung. u kunt het wel raden, ook zij kunnen niks betekenen, want het is natuurlijk buiten de garantie van 2 jaar.

volgens mij komen beide er niet mee weg. wat het is een ondeugdelijk product en je mag toch wel verwachten dat de tv, langer dan 2 jaar en 3 maanden mee gaat. voorts lijkt het mij dat otto de verkoper is en het probleem zou moeten oplossen. volgens mij heb ik een sterke zaak. zo niet, dan hoor ik dat graag.

bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,
marcel heinlein