Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Os
Ossy - 12-10-2017 17:08:34
Huishouden & Energie

Koffiezetapparaat omruilen bij de blokker

Ik heb een senseo switch koffiezetapparaat gekocht bij de blokker en bij de gebruik kwam ik achter dat de koffie uit de pot geen smaak heeft.
toen ben ik terug naar de winkel geweest met een verzoek om de koffiezetapparaat om te ruilen voor een andere.
het antwoord was dat het niet mogelijk was omdat de apparaat gebruikt is en ze hebben geen tevredenheids garantie.
het is dus zo dat ik niet kan weten of iets goed is of niet voor dat ik het gebruikt heb en daarnaast werd ook niet vermeldt dat er geen tevredenheids garantie er op zit of dan dat het product niet geruild kan woden als gebruikt.
blokker zegt dus sorry en dat is een fout van ons dat het niet er bij is vermeldt dat apparaat als open niet meer terug kan en het is jammer dat het product niet bevalt maar ze willen het niet omruilen.
mijn vraag is kan dat zo maar????