Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

HM
HMC Leenders - 19-10-2017 11:21:36
Vakantie & Reizen

Vliegticket duurder na herhaald inloggen op boekingssite.

Ik vlieg regelmatig met klm.
onlangs heb ik tickets geboekt voor drie personen.
echter, tijdens het boeken via de klm site kreeg ik plotseling de melding dat voor deze vlucht geen anuleringsverzekering kon worden afgesloten.
een rare melding die ik nooit eerder op mijn scherm heb gekregen.
ik heb toen de boeking afgebroken en vervolgens een nieuwe poging gedaan.
toen lukte het zonder problemen met dien verstande dat de 3  tickets wel maar liefst 110 euro duurder waren geworden.
let wel, binnen enkele minuten een prijsverhoging. mijn vraag is kan dat zo maar ?
ook vraag ik mij af of het klopt dat wanneer je meerdere keren vanaf de zelfde lap-top of computer een of meer tickets willen kopen dat er dan een algoritme in werking treedt dat de prijs bij elke hernieuwde poging verhoogt. in een antword op mijn klacht hierover bij klm geven zij aan dat de prijzen inderdaad kunnen varieren binnen een dag. dat wist ik al wel, maar dat er binnen een paar minuten zo'n groot prijsverschil ontstaat lijkt mij toch iets te gortig. wie kan mij uitleg geven ?