Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

To
TobyK - 22-10-2017 00:13:24
Elektronica & TV

Opvolging FoneZone's reparatie van mijn Xperia

In navolging van mijn vraag van 28sept aanstaande waarin ik graag advies wil over hoe verder te gaan met de meerdere mislukte reparaties van fonezone, schrijf ik hier hoe ik van fonezone een volledig gemollesteerde telefoon terug krijg (zie foto, die gemaakt is op de toonbank van hun vestiging in hengelo).


helaas wilde de fonezone alleen het aankoopbedrag teruggeven als er na nog een keer repareren weer klachten zijn.dit klinkt heel redelijk, maar het betekent dat ik voor de 4e keer de telefoon langs moet brengen.
tegen mijn zin in ben ik hier mee akkoord gegaan, hopende dat mijn telefoon hierna zonder problemen werkt.

helaas.... na twee weken wachten haalde ik mijn telefoon op, dezelfde avond nog zag ik dat deze keer de achterkant los heeft gelaten, bovendien was het wifi signaal nog steeds heel slecht. het belsignaal heb ik op dat moment niet getest.

meteen de volgende dag terug gegaan naar fonezone hengelo. ik wilde dus het aankoopbedrag terug, maar de winkelbediende stond er op de achterkant opnieuw te bevestigen. maar toen we samen het belsignaal testen, moest hij ook toegeven dat ik heel erg slecht te verstaan was.

daarop werd mijn telefoon weer uit elkaar gehaald en belde hij zijn baas (dit was dezelfde 'adam' , blijkt broer van de eigenaar te zijn), was 'adam' via de telefoon erg intimiderend, schold mij uit voor 'mierenzeiker' en zei dat ik nooit meer zijn winkel in mocht komen. ik was te verbijsterd en kwaad om wat nuttigs terug te zeggen en heb mijn fatsoen gehouden.

om af te ronden: na het onbeschofte gedrag van 'adam', kon ik zonder een 'sorry' mijn aankoopbedrag terugkrijgen, maar alle onderdelen werden weer van de telefoon afgehaald (moest ik nog op wachten ook....) dit betekent dat fonezone zowel het beeldscherm en de rand er af hebben gehaald en ik dus letterlijk mijn telefoon in stukken terug heb gekregen!
de originele onderdelen heb ik dus niet terug gekregen.

fonezone heeft mijn telefoon dus niet gerepareerd en zelfs volledig gemolesteerd.
ik vind dit echt te gek voor woorden.
wat kunnen jullie mij aanraden om te doen?