Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ge
gerard van seijen - 22-10-2017 09:13:17
Auto & Vervoer

Lekke band scootmobiel.

Ik kreeg afgelopen vrijdag 20 okt een lekke band met mijn scootmobiel.
ik heb netjes de app gebruikt van de welzorg nood app,maar die werkte voor geen meter.
toen maar zelf gebeld met de welzorg en werd vriendelijk te woord gestaan,ik zei wat ik had bla bla bla en ze zal iemand sturen om mijn band te laten plakken.
maar na 45 min kwam er een taxibusje die me op kwam halen en heeft me na huis gebracht,ik vond het een hele goede service maar had iets anders verwacht.
toen heb ik de welzorg weer gebeld en toen moest ik een afspraak maken voor het plakken van mijn wiel.
en de eerst volgende afspraak is a.s dinsdag,dus nu moet ik het hele weekende in huis blijven en heb alle afspraken af moeten zeggen!! en dat voor 10 min band maken want plakken doen ze niet meer!!
ik ben nu best wel pissig omdat ik nergens heen kan en de muren kwamen al op me af!!

groetjes gerard van seijen