Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pi
piermeister - 26-10-2017 13:55:51
Garantie & Verzekeringen

Wat kan ik doen bij prijsdiscriminatie van de ANWB

Nadat ik met pech langs de weg stond heb ik contact gezocht met de anbw. ze kwamen mij helpen als ik lid zou worden en 90 euro extra betaalde omdat ik nog geen lid was. telefonisch moest ik mijn gegevens doorgeven en mij werd een standaard abonnement aangeboden van 96 euro per jaar. aangezien ik geholpen moest worden heb ik dit abonnement afgesloten. nu kijk ik een uur later op de website, staat er dat nieuwe klanten 25% korting krijgen op het standaard abonnement. als ik aan een chatmedewerker vraag of ik dat ook krijg zegt ze nee. want u heeft zich telefonisch laten inschrijven. dit is toch ronduit belachelijk. elke nieuwe klant moet deze korting krijgen, anders wordt er onderscheid gemaakt en dus (prijs) discriminatie. de chat medewerker van de anwb wimpeld het af met "u heeft zich telefonisch in laten schrijven helaas, u bent hier zelf mee akkoord gegaan".
wat kan ik hieraan doen? is dit toegestaan ook al wordt er nergens op de website onderscheid gemaakt tussen klanten die online binnen komen of via de telefoon. iedereen moet het zelfde behandeld worden toch?