Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Sa
Saartje_2 - 31-10-2017 13:57:23
Winkels & Webshops

Slechte service C&A

Ik wil iedereen waarschuwen om eerst goed na te denken voor je een aankoop doet bij c&a online. een bestelling plaatsen gaat prima, betalen met paypal ook. vervolgens heb ik 1 dag later al bericht dat het pakket verzonden is en dan begint de ellende. ik wilde de bestelling in de dichtsbijzijnde vestiging af laten leveren. dan krijg je al met een langere levertijd te maken dan dat je het bij je thuis laat bezorgen nl. 4 tot 7 werkdagen, 7 werkdagen gewacht, maar helaas voor mij, geen pakket. vervolgens gaan bellen en dan blijkt dat het pakket niet te traceren is. ik wilde de order annuleren en mijn geld terug hebben, dat kan je dus voorlopig wel vergeten, 14 werkdagen (3 weken dus) heeft c&a nodig om een onderzoek in te stellen waarom het niet in de winkel is aangekomen. ik mocht de order annuleren maar geld terug ho maar, dan moet je eerst wachten wat het interne onderzoek oplevert, ik vind dat ik daar niets mee te maken heb, al was het pakket in timboektoe afgeleverd dat is toch niet mijn probleem? maar je kan kletsen als brugman, geld terug krijgen doe je niet. maar inmiddels is het onderzoek afgesloten en wat schets mijn verbazing.... ik mag nu weer 5 werkdagen wachten voor de terugbetaling geschiedt. over service gesproken!!!! mijn vraag is eigenlijk mag dit zomaar? ik kan mij voorstellen dat je het onderzoek af moet wachten als je het op je huisadres had laten bezorgen, dan kan er fraude in het spel zijn maar toch niet als je het in een filiaal laat bezorgen? dan is het toch een probleem van c&a en niet van de klant? waarom moet ik zolang wachten op mijn geld alvorens ze tot restitutie overgaan.