Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Gr
Greetje_2 - 06-11-2017 18:25:47
Elektronica & TV

Ik wil van m,n abonnement af

Sinds vele jaren gebruikten wij canal digitaal  (dc) sinds aug. 2016 moesten we een nw decoder aanvragen , aangezien cd de uitzendingcen ontvangen van zenders veranderde. we zouden dan wel,een nieuw contract van een jaar aan moeten gaan, hier echter niets voor ondertekend. wel verteld dat we binnenkort over zouden gaan op glasvezel wanneer dit werd aangelegd in onze woonplaats. dat zou geen probleem zijn, sinds mei dit jaar dus glasvezel. in acht houden dat het contract tot sept. 2017 liep, hebben we 31 aug 2017 per aangetekende brief het abonnement opgezegd, miv 31 okt 17. in sept kregen we een brief dat de extra kaart tot 30 sept 2018 loopt en de hoofd kaart tot 30 dept. 2018. dat was een nare verrassing. ook het aut. incasso liep door. dit geld heb ik terug gehaald.  we hebben 2x per mail contact hierover gehad, expres per mail, dan hebben we iets op papier. ook hebben we gewezen op de wet van dam die sinds dec.,2011 schrijft dat consumenten makkelijker van hun abonnementen af kunnen.  na 1 jaar is de opzeg termijn minimaal1 en maximaal 3 weken. cd gaat hierin niet akkoord. toch weet ik dat er ook mensen zijn die wel hebben kunnen opzeggen per aangetekende brief, maar ook wel dat er mensen  zijn die hun decoder terug moesten sturen. wie weet nu , welke rechten we hebben , wat wettelijk mag en waar we nu op moeten reageren en hoe? we horen het graag. fam . kelder.