Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ad
Adriaan53#3214vc - 14-11-2017 22:05:14
Computers & Telefonie

Ziggo geeft geen gehoor aan opzegging en blijft factureren

Ondanks opzegging via de nieuwe provider en daarna nogmaals rechtstreeks blijft ziggo weigeren om het contract op de datum van opzegging af te sluiten
inmiddels nu met een grote rekening op de plank  van ruim € 350 hebben ze maanden later en een incasso procedure in gang het contract gestopt, ik neem er echter geen genoegen mee dat het contract nu pas is opgezegd en zeker niet met de opgevoerde kosten, dit is een vorm van onrechtmatig verijking en dat is zelfs strafbaar als ik het goed heb
opzegdatum  12-6-2017 
uiteindelijke datum door ziggo 4-10-2017
inmiddels een sommatie verzonden met de eis om de einddatum aan te passen
hoe nu verder als ze hier geen gehoor aan geven??