Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ja
Janineeh - 29-11-2017 22:47:57
Vakantie & Reizen

Klacht over vakantie

Hallo, 

samen met mijn vriend ben ik in augustus 12 dagen naar turkijke geweest. we zaten in een all-inclusive hotel, geboekt via corendon.
wij hadden op deze vakantie een aantal klachten en hebben uiteindelijk ook een klachtenformulier ingevuld. 
corendon heeft na iets meer dan 11 weken eindelijk gereageerd op onze klacht.. met alleen maar hun excuses.. 

ten eerste was het eten in dit hotel waardeloos. de salades stonden vaak uren lang in de volle zon, ook was het vlees vaak nog rauw. 
we hadden soms kip, wat nog rood/roze was van binnen, niet erg gezond als je het mij vraagt. 
we zijn ook een keer a la carte wezen eten in dit hotel. als eerste kregen we een salade, in 1 van de 2 salades zat een dikke mot. 
dit hebben we gemeld en vervolgens kregen we precies hetzelfde bakje salade terug, alleen zonder mot.. 
corendon zegt hierop het volgende: "het is inderdaad niet netjes dat hetzelfde bord opnieuw wordt geserveerd, onze excuses."
we hebben corendon zelfs foto's gemaild van het bakje salade met en zonder mot. wij vinden hygiëne in een hotel wel erg belangrijk..
we hadden zelfs vlekken in ons net opgemaakte bed. niet erg fris allemaal.

op de website van corendon stond vermeld dat er nederlandstalige kinderanimatie aanwezig zou zijn. dit was er niet. 
nou vinden wij het persoonlijk erg fijn als er iemand aanwezig is die een beetje nederlands kan, tenminste onze keuze voor dit hotel werd hier wel door bepaald. en als het op de website staat, hoort het er te zijn toch??

toen we contact met onze reisleiding probeerden te zoeken, kregen we hem niet aan de telefoon. dus we hebben hem op whatsapp een bericht gestuurd, via de telefoon van mijn vriend. hier werd wederom een paar dagen niet op gereageerd. ondertussen hebben we hem alle dagen geprobeerd te bellen. pas toen ik hem een appje stuurde met de vraag "kunnen we nog een uitje bij je boeken", was hij opeens de volgende dag aanwezig in ons hotel. wel een beetje toevallig. dit was helaas onze laatste dag van onze vakantie. ik heb ook nog contact gehad met corendon nederland, omdat we wisten dat we zonder klachtenformulier nergens zouden zijn.

ook begon de airco op onze kamer na een week raar te doen. hij begon een hard geluid te maken, waardoor we hem 's nachts niet aan konden hebben staan, anders konden we niet slapen. de volgende dag hebben we hier een melding van gemaakt in het hotel zelf. ze zeiden dat er die dag iemand naar zou komen kijken. de nacht erna was het weer hetzelfde liedje, wederom zijn wij naar de receptie geweest en zij beloofden het te maken die dag. de nacht daarna was het geluid inderdaad over, alleen begon onze airco te druppelen. onze hele gang stond blank, het laminaat in de kamer begon zelfs al bol te staan/te krullen. 
corendon zegt hierop: "verder kunnen wij aangeven dat de “lekkage” van de airco condenswater is en iets heel normaals is bij een airco. de units zijn koud en de warme lucht is vochtig. dit levert druppels op en water op."
nou wij vonden dit niet echt normaal en het was zeker niet een beetje "condenswater"

er was ook nog een gamehal, dit stond op de website van het hotel zelf vermeld. nou wij wilden graag een keertje bowlen, maar ik heb van iemand uit het hotel begrepen dat de bowlingbaan al weken lang kapot was, want er was geen geld voor om het te maken. 

corendon is erg makkelijk in hun reactie en komt alleen met hun excuses. nou vragen wij ons af, wat we verder kunnen doen. 
tenminste wij vinden het niet meer dan normaal, dat we hier een vergoeding voor krijgen. 
uiteraard heb ik op de email van corendon gereageerd, zij proberen heel veel punten van onze klachten te mijden. 
hier heb ik ook weer een mail op terug gestuurd, maar nu krijg ik geen antwoord meer van ze.

ik zou graag horen wat wij verder kunnen doen. 
alvast bedankt!!