Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

audiofieldebiel
audiofieldebiel - 09-12-2017 13:06:42
Geldzaken & Recht

Geen levering actieartikel

Dus ik heb een aantal maanden terug een telefoon gekocht bij sony waar een actie op zat dat je een koptelefoon erbij zou krijgen, en ik heb hier geprobeerd er gebruik van te maken maar heb hem nogsteeds niet ontvangen.

het probleem uiteindelijk is dat het pakket niet goed gelabeld bij de postnl aan kwam en dat ze hem geretourneerd hebben naar het bedrijf, maar ze reageren niet op echt op emails en hebben gezegd dat ze binnen 4 weken contact op zouden nemen maar dat is niet gebeurd, en ik heb eerder ook al problemen gehad toen ze zeiden dat ze contact zouden opnemen maar het niet hebben gedaan.

weet iemand wat mijn volgende stap zou moeten zijn? of ben ik nu eigenlijk verdoemd om te wachten?