Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

He
Heididb - 20-12-2017 19:05:05
Huishouden & Energie

Bedrijf rekent meer werkuur

Hallo,

in april dit jaar is er een monteur gekomen om aan de cv ketel een 'zwanenhalsje' te vervangen. bij mijn buurvrouw is dit vorig jaar ook gebeurt en hij is daar maar een kwartier bezig geweest. echter, hij rekende bij mijn buurvrouw voor een uur.
dus ik heb op een briefje geschreven hoe lang hij geweest is, ook een kwartier.
nu krijg ik de rekening binnen (sowieso al raar, ruim een half jaar later krijg ik de rekening) en daar staat op dat de monteur een uur en een kwartier bezig geweest is, de kosten zijn 90,- waaronder 4,- voor de materialen die nodig waren. en dus 86,- voor het uur en kwartier, terwijl hij maar een kwartier bezig geweest is. alsof ze de rekening expres pas na een half jaar versturen omdat je 'vergeten' bent hoe lang het nu eigenlijk duurde. dus ik heb gebeld naar het bedrijf en zij hebben het te druk om mij op dit moment te helpen ivm storingen. ze bellen mij later terug, als het goed is.
in ieder geval, wat denken jullie hiervan? dit mag toch niet zomaar?

groetjes,
heidi