Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

An
Annelottevd - 21-12-2017 09:33:17
Garantie & Verzekeringen

Garantie Garmin Sporthorloge

januari 2017 kocht ik een garmin forerunner 235 voor 250 euro.


dit sporthorloge dat van alle gemakken is voorzien bevalt mij erg goed en kan ik iedereen aanraden.


 


afgelopen week toen ik s'ochtends wakker werd, was spontaan mijn scherm dwars door het midden gebroken (moet in mijn slaap gebeurt zijn).


geen sterretje oid zichtbaar, gewoon een scheur van de ene kant van het scherm naar de andere kant.


 


natuurlijk direct contact met garmin opgenomen omdat ik dit horloge nog geen jaar heb, wat zij daar op reageren:


 


vervelend dit te horen. 

helaas valt de schade aan uw apparaat buiten de garantie. voor de garantievoorwaarden verwijzen we u naar de gids “belangrijke veiligheids- en productinformatie” die u bij aankoop van het toestel in de doos heeft ontvangen.
 


voor schades die buiten garantie vallen bieden wij wel een omruilmogelijkheid. tegen een vaste prijs (afhankelijk van het model) vervangen wij het toestel voor een ander exemplaar van hetzelfde type. de omruilprijs ligt aanzienlijk lager dan de nieuwprijs van het betreffende toestel.


de kosten voor het vervangen van uw apparaat bedragen € 121 (inclusief btw, verzend- en behandelingskosten).


n.b. het genoemde bedrag is onder voorbehoud. dit omdat wij pas na ontvangst kunnen bevestigen dat het toestel compleet is en het inderdaad het opgegeven type en defect betreft. wanneer dat het geval is zullen de kosten niet afwijken. de definitieve prijsopgave alsmede de betaalinstructies ontvangt u wanneer het toestel daadwerkelijk bij ons binnen is. wij accepteren geen kredietkaartdetails via emailcommunicatie.


 


 


naar mijn mening is dit geen gegruikersschade omdat ik zeer zorgvuldig ben omgegaan met dit horloge, maar eerder een fabricage fout.


daarnaast vind ik het slechte service dat je een horloge van 250 euro binnen de garantieperiode kan omruilen voor een gerepareerde gebruikte tegen de prijs van 121 euro.


 


zijn er meer mensen die ervaring hebben met de garantie service van garmin?