Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jacqueline.s - 28-12-2017 11:26:37
Winkels & Webshops

Gamma is bestelling kwijt

Wij hebben een bestelling bij de gamma gedaan van 5 rolgordijnen en via ideal betaald.
volgens postnl zijn deze afgeleverd, dit is na te gaan via de track&trace code die wij hebben gekregen.
gamma zegt deze bestelling niet te hebben ontvangen en ook niet in de winkel te hebben.
hun suggestie: misschien heeft iemand anders ze opgehaald en: neem maar contact op met postnl.
hoe moet dit verschil worden opgelost?