Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ch
ChantalHeemskerk - 06-01-2018 11:29:55
Winkels & Webshops

Retour mi toetie kinderkleding

Op 9 december had ik een bestelling gedaan bij mi toetie en deze gelijk betaald. op 19 december gaf ik aan geen bevestiging te hebben ontvangen en geen producten. is toen aan mij aangegeven dat hij deze donderdag of vrijdag word verstuurd. week later nogsteeds niks en geen aanmelding bij postnl. ik weer contact gezocht met de verkoper dat ik nu de bestelling wil annuleren, dat kon niet want het was net "toevallig" die ochtend verstuurd. 2 dagen daarna krijg ik de helft van de bestelling binnen. het andere shirt zou ergens anders vandaan moeten komen. week later deze pas ontvangen, stinkt naar rook. dit ook gemeld bij de verkoper, kreeg als antwoord dat dit niet mogelijk is (ik ruik het toch echt). ik wil de volledige bestelling terugsturen en mijn geld terug omdat ik totaal niet blij ben met de communicatie en dat het zo lang heeft geduurd, hebben mij ook geblokkeerd op hun facebook zag ik. zeggen dat sale producten en handgemaakte producten (niet naar mijn wensen gemaakt is standaard van de website) niet geretourneerd mogen worden. dit gaat toch tegen de wet in en is geen geldige reden om af te wijken van hun herroeppingsplicht? ik ben bang dat ik straks mijn geld niet terug krijg