Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diandra
diandra - 14-01-2018 22:54:41
Winkels & Webshops

Geen antwoord van Kijkshop

Hallo, half december 2016 heb ik een strijkijzer online gekocht bij de kijkshop, nu is hij tussen kerst en oud en nieuw afgelopen jaar kapot gegaan, net buiten de 1 jr. nu probeer ik al v.a. 2 januari contact te krijgen met de kijkshop, dagen aan de telefoon maar geen contact het enige wat ik hoor is "bedankt voor uw geduld" nou dat is na een paar keer snel op, wat tussendoor komt "laat een bericht achter" ook dat heb ik gedaan, ik heb gemailt en dan staat erbij, we nemen binnen 2 á 4 werkdagen contact met u op en  je raad het al moet nu nog iets horen.
ik hoor niets meer vd kijkshop.
wat kan ik nog doen ?