Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
margad - 15-01-2018 12:27:24
Winkels & Webshops

Online bestelling Mediamarkt,geen producten, geen geld terug !

op 24/11/2017 heb ik online bij mediamarkt een bestelling gedaan. betaald met een mediamarkt cadeaukaart van € 100 en een bijbetaling via ideal van€ 32,99. heb hiervoor een bevestigingsmail van mediamarkt ontvangen.


tot vandaag, 15/01/2018 geen producten ontvangen nog het gehele bedrag dan wel cadeaukaart terug gekregen. wel is het per ideal betaalde bedrag van € 32,99 al enige weken geleden teruggestort op mijn bankrekening. maar de € 100 van de cadeaukaart is via de digitale weg kennelijk zoek geraakt bij de it van mediamarkt.


na negen telefoontjes met bijna altijd een oneindige lange wachttijd (20-40 minuten geen uitzondering) en herhaaldelijk vragen om een oplossing op facebook, en tenslotte op 27/12 j.l. een aangetekende brief gestuurd met een in gebreke stelling gestuurd aan de directie van mediamarkt (waarop helemaal geen reactie is gekomen tot op heden)  het enige wat ik nu al bijna negen weken te horen/lees lezen krijg via facebook, is de boodschap: het is in onderzoek !. met andere woorden geld weg en geen producten ontvangen.