Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

JerBouma
JerBouma - 16-01-2018 16:23:37
Winkels & Webshops

'Sushi of Tapas voor Twee' van de HEMA - Onjuiste Locaties

goedendag,

afgelopen december 2017 heb ik van mijn vriendin een 'sushi of tapas voor twee' gekregen. hiermee kunnen we samen lekker uiteten. echter is het 'probleem' dat wij in het noorden wonen. het product zegt op de achterkant dat er restaurants meedoen in het noorden. zo kan je uiteten in mijn eigen dorp, drachten (staat letterlijk vernoemd), maar ook in de steden groningen en leeuwarden.

nu heb ik dus de code ingevuld om even te kijken welke restaurants dat zijn zodat ik een reservering kan maken. echter blijkt dat er helemaal niks in het noorden is aan restaurants terwijl dit wel duidelijk achter op het doosje vermeld staat! ik voel me eigenlijk een beetje opgelicht. er staat vermeld dat het wel kan, en om die reden heeft mijn vriendin het doosje gekocht, maar eenmaal aangekomen bij de reservering kan het juist niet!

ik heb contact gehad met de hema en ik krijg hier eigenlijk alleen maar reacties op terug dat het erg vervelend is en dat het intern wordt besproken. daarnaast krijg ik ook een bericht hoe ik het product kan retourneren. hier werd gezegd dat ik het niet kan ruilen voor contanten of een andere bon, omdat het plastic eraf is gehaald. dit hebben wij eraf gehaald om de pas nader te bestuderen. dit is misschien onze fout geweest, maar alsnog staat er óók in het boekje dat ik prima in groningen naar een restaurantje kan (wat dus niet het geval is).

zelfs eenmaal naar de winkel toe gegaan wordt ons verteld dat het product niet terug genomen kan worden. het voelt een beetje alsof het ons probleem is dat we niet eerst online hebben gekeken, maar ik vind dit zwaar onterrecht want je mag toch ook af gaan op de informatie die op de achterkant van het doosje staat?

medewerking van de hema zit er blijkbaar niet in iedergeval en ik zie ook dat meerdere mensen deze klacht al hebben ingediend op de productinformatie van het product: https://www.hema.nl/winkel/vrije-tijd-kantoor/diensten/lekker-weg/sushi-of-tapas-voor-twee-(35191506)" target="_blank">hema sushi & tapas

tja, hoe nu verder?