Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

da
darnok - 16-01-2018 22:03:48
Auto & Vervoer

Onverklaarbaar bedrag afgeschreven door Arriva op OV chipkaart

Op dinsdag 26 december jl. is door arriva op traject zevenaar-arnhem een onverklaarbaar van € 17,44 van mijn ov chipkaart afgeschreven. dit viel op doordat ik hierdoor niet voldoende saldo had voor mijn overstap naar amsterdam arena met de ns. hetzelfde is mijn vrouw overkomen die met me reisde met haar gepersonaliseerde ov-chip die automatisch oplaad bij tekort aan saldo. uiteraard hebben we nav dit voorgeval een restitutie formulier ingevuld agv dit voorgeval. deze is in beantwoord door de klantenservice dat het bedrag dat teveel in rekening is gebracht teruggestort zal worden eind januari 2018.
echter bij verdere navraag over de reden hiervoor is volstrekt onduidelijk waardoor dit is gebeurd. er werd bij verdere navraag aan klantenservice@arriva.nl aangegeven dat ik in roodeschool was ingecheckt en in groningen had moeten uitchecken bij arriva. uiteraard coorespondeert dit totaal niet met mijn bestemming van die dag.
ik vermoed dat dit geval op deze dag meerdere reizigers heeft getroffen en wellicht vaker gebeurd bij arriva resp. ns. wellicht kan dit nagevraagd worden over de reden voor zulke onverklaarbare bedragen bij reizigers en of dit wellicht te maken met de in- uitcheck database systemen van deze vervoerders.