Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ba
bakkertje101 - 19-01-2018 20:17:28
Computers & Telefonie

Computer niet geleverd door computer outlet zeist

Op 20 december heb ik een 2e hands computer gekocht voor €99,00 bij computer outlet in zeist, binnen twee dagen zou hij geleverd want alles was in orde. door de kerstdrukte kon men niet op tijd leveren de orders zouden tussen kerst en oud en nieuw verwerkt worden, maar ook toen geen computer op mail over de stand van zaken rondom mijn levering werd niet op gereageerd. omdat er steeds geen antwoord kwam heb ik mijn geld teruggeeist, maar ook daar wordt niet op gereageerd en hun webmail staat nu op geplande werkzaamheden.

het schijnt dat ze failliet zijn verklaard op 10 januari 2018, maar daar hoor je niets over maar ben wel €99,00 armer. mijn vraag is of het waar is dat computer outlet over de kop is en bij welke curator kan ik mijn geld opeisen of wat kan ik verder nog doen?

de betalingen werden verzorgt door stichting mollie payments