Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ti
Tirza79 - 25-01-2018 08:53:44
Winkels & Webshops

Gratis retour blijkt niet gratis. Bol.com

Ik had via een externe leverancier (drone dropper) een grundig smarttv besteld bij bol.com. 
toen ik deze probeerde te installeren na ontvangst bleek de televisie niet geschikt voor de nederlandse markt. digitale zenders werden niet gevonden en slechts duitse apps in de app store. dezelfde dag heb ik contact met de klantenservice van bol.com.gehad en werd mij verzekerd dat ik kostenloos kon retourneren. dat het verpakkingsmateriaal wat beschadigd was, was geen probleem. ik heb de tv netjes en zorgvuldig weer ingepakt en teruggestuurd. van dronedropper kreeg ik een mail waarin me werd verteld dat ze slechts 70 procent van het aankoopbedrag retourneren. als ik bezwaar aanteken krijg ik de onbruikbare televisie en totaal geen geld terug. hierover weer contact met bol.com gehad. en tot nu toe niks van ze gehoord. mijn review is ook niet geplaatst op hun site maar ondertussen zie ik wel dat de verkoopvoorwaarden van: retourneren gratis, zijn veranderd in: retouneren vaak gratis.  
dat wil dus zeggen dat ik bestolen ben van 140 euro voor een beschadigde doos en piepschuim? ik heb nog niets van mijn aankoopbedrag teruggekregen. dit zou binnen 2 dagen gebeuren en we zijn nu 6 dagen verder. wat kan ik hier nog tegen doen?