Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Fe
Feval - 25-01-2018 23:58:17
Winkels & Webshops

Media markt neemt klachten over niet bezorgen van bestelde goederen niet serieus

Ik heb eind december via de website van mediamarkt een wasdroger besteld en betaald .
deze is tot op heden niet geleverd. op de site van de bezorg dienst zag ik ,na enkele uren, dat de order was geannuleerd ivm niet geleverd. ik ging er op dat moment van uit wel bericht te krijgen van de bezorgdienst of van mediamarkt. niet dus, geen reactie. nieuwe afspraak gemaakt met de bezorgdienst op een later tijdstip, op die dag zelfde verhaal via de site van de bezorgdienst. wederom geen reactie van bezorgdienst of mediamarkt.
gebeld met de klantenservice van mediamarkt waar men mij verzekerde dat ee.a zal worden uitgezocht. hiervan een mailtje gekregen. verder geen reactie meer. nogmaals gebeld, zelfde verhaal van andere juffrouw , weer een mailtje van dat gesprek met dezelfde belofte. weer geen enkele reactie verder. nogmaals gebeld, nu een meneer, weer de belofte het uit te zoeken, want er was voorraad dus het probleem zou bij de bezorg dienst liggen. na de man uitgelegd te hebben dat ik niet bij die bezorgdienst heb gekocht maar bij mediamarkt, en verzocht mijn geld terugbetalen storten. dit zou gebeuren, echter dat zou een of anderhalve week duren. ik heb de man nog uitgelegd dat ik dat belachelijk vind, betalen duurde slechts enkele seconden. verder weer geen enkele reactie en nog steeds geen geld terug ontvangen. nu twee weken later een mail gestuurd ,als reply op hun mail waarin belooft werd de zaak uit te zoeken. hierin uitgelegd dat ik voldoende geduld had gehad en nogmaals gevraagd snel mijn geld retour te storten, ik zit nu ondertussen een maand zonder droger. tot mijn verbazing krijg ik hierop wederom een antwoord mail met de mededeling dat men het uit zou zoeken en dat ik nog maar wat geduld moet hebben. ik heb hierop nog even geantwoord dat ik dit een belachelijk antwoord vind en mij niet serieus behandelt vind worden, en dat ik mij nu zou wenden tot kassa. bij deze.  heeft iemand ook deze ervaring met mediamarkt en een idee hoe deze mensen tot werken aan te zetten ?