Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ma
MaraS - 30-01-2018 13:17:24
Auto & Vervoer

Contact met Belasting Auto

Ik heb een vraag over de betaling van de rijtuigenbelasting. 
via de site is het niet mogelijk om hier een antwoord op te krijgen. ik ben nu twee dagen aan het bellen met nummer 0800-07949. 
ik hoor, nadat ik het keuzemenu heb afgeluisterd en mijn burgerservicenummer heb ingevuld: "al onze medewerkers zijn in gesprek, probeert u het later nog eens. de verbinding wordt verbroken."
ik probeer het nu al twee dagen. 
 
op de site staan omgangsvormen te lezen waar wij ons aan moeten houden. is dit ook voor de belasting bedoeld? wat is dit klantonvriendelijk. 
hoe krijg ik nu iemand aan de telefoon?