Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

po
poudenes - 01-02-2018 12:36:02
Winkels & Webshops

DHL Slechte bezorging

Beste allen,

en beste kassa, want ik ben van mening dat er eens aandacht aan gegeven moet worden.

op 31 januari 2018 zouden er 2 pakketten afgeleverd worden tussen 11:00 - 15:00 uur. ik die dag vrij genomen, want je kan niet anders. hele dag zitten wachten maar geen dhl. in de avond maar eens gekeken wat de status is en tot mijn verbazing staat er: ontvanger niet thuis.

vandaag 1 februari 2018 contact opgenomen met dhl en een klantenservice mederwerker (ksm) kwam met allemaal verhalen om deze fout recht te trekken. ik ben hier in zijn geheel niet mee akkoord gegaan en heb vriendelijk verzocht mij door te verbinden met een supervisor zodat deze ksm gewoon zijn werk kon vervolgen. maar zo werkte dat niet bij dhl. ik moest het met zijn uitleg doen. daarna vriendelijk doch dringend verzocht doorverbonden te worden. na 7 minuten in de wacht kwam deze ksm bij me terug en gaf aan dat ik niet doorverbonden zou worden. het was zoals het was. er zou een fout zijn gemaakt bij sorteer centrum want ze hadden hem anders moeten uitscannen met rede ipv "ontvanger niet thuis". en men kreeg op klantenservice afdeling wel meer van deze klachten.

ik heb de ksm daarop bedankt voor zijn geduld en antwoorden, maar dat ik er niet mee akkoord ga omdat ze dus blijkbaar meer klachten krijgen hierover. heb aangegeven dat dhl dan eens goed moet gaan bekijken waar het fout gaat, want als er veel klachten binnen komen dan zou je er als internationaal bedrijf toch echt wel wat mee moeten gaan doen.

nu is mijn vraag: graag duidelijk verhaal plaatsen hoe jou ervaring is met dhl, wat je hebt ondernomen, hoe eventuele afhandeling van medewerkers is gegaan.

want met deze informatie zou kassa wellicht er een zaak van maken en dhl eens aan de tand voelen op de manier van haar werken.