Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wo
wolluk - 10-02-2018 16:50:15
Computers & Telefonie

Asus laptop en garantie

Beste,  

mijn  zoon heeft sinds 1,5 jaar een laptop, gekocht bij de mediamarkt.
sinds paar maanden doet de backspace toets raar, reageert wat anders.
omdat de laptop nog in de garantie zit teruggegaan naar mediamarkt. 
na 1,5 week kregen we een reactie dat het probleem ontstaan was door vochtschade, raar wat er is nooit vocht bijgekomen. 
even zoeken op google levert als resultaat op dat asus vaker 'vochtprobleem' gebruikt om zodoende onder de garantie uit te komen.

mediamarkt is stug en blijft bij advies reparatiebedrijf. hierop contact gezocht met  consuwijzer, welke aangeven dat wij recht op een deugdelijk product hebben.  mediamarkt geconfronteerd hiermee en getracht om tot een oplossing te komen, mediamarkt wil nog steeds niet tegemoet komen. hierop laptop weer ongerepareerd opgehaald.
bij thuiskomst blijken nu meer knoppen 'raar' te doen, tevens kan de accu niet gevonden worden.  nu klacht m.b.t. reparatie verstuurd naar mediamarkt en ondertussen zijn we bezig met een officiële klacht m.b.t. het defecte apparaat. 
kortom een heel gedoe om je recht te halen.
zijn er meer mensen die hier lasten hebben en anders bij deze gewaarschuwd. let op met garantie asus.