Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

le
lence - 13-02-2018 16:01:20
Winkels & Webshops

Otto Levert niet

Tot tweemaal toe heb ik kledingstukken besteld bij otto die op hun site stonden als leverbaar. telkens werd maar één van de twee bestelde kledingstukken geleverd, het ander kledingstuk "kon niet meer geleverd worden" en dan betaal je dus het volle pond verzendkosten over één kleding stuk. vervolgens wordt het geld dat je overgemaakt hebt geparkeerd als "krediet" bij otto. ik wil geen krediet bij otto maar een zogenaamd op voorraad bestelde blouse. na bellen kreeg ik mijn geld terug. zou dit het verdien model van otto zijn? de helft leveren dus duurdere verzendkosten en je als klant aan hen binden door je niet geleverde kleding als krediet te beschouwen. ik ben klant af van otto, maar zijn er meer van dit soort ervaringen?