Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
martin1956 - 17-02-2018 08:00:16
Computers & Telefonie

T-Mobile Thuis

Hoi,
wij zijn sinds maandag 13-02-2018 over gezet naar t-mobile thuis. 
de beloofde internet snelheid word bij lange na niet gehaald ( 750 mbit ) en ik kom op 96 mbit. heb geen flauw idee waar dat aan zou kunnen liggen.
tevens was ik in de veronderstelling dat ik met tv-anywhere tv zou kunnen kijken op de pc, dit is dus niet mogelijk.  alleen op smartfoon en tablet, een tablet heb ik niet, en het scherm van mijn smartfoon is te klein om goed tv te kunnen kijken. diverse oplossingen werden aangedragen door de klantenservice, bv door het installeren van android voor windows 10.  app deed het wel maar kon alleen maar npo 1 kijken daarnaast was het beeld om te huilen onscherp en hoekerig ( grote pixels ).
ik had ze een voorstel gedaan, maar dit werd zonder blikken of blozen afgewezen.

nu mijn vraag, kan ik nog onder dit contract uit zonder verdere kosten!

mvg martin