Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
robin52 - 19-02-2018 17:15:35
Voeding & Gezondheid

Hoortoestel afstellen lukt maar niet

Het bedrijf waar ik destijds op advies van de zorgverzekeraar 2 hoortoestellen heb gekocht is in december 2017  abrupt gestopt zonder de klanten in kennis te stellen! inmiddels is er wel een opvolger. een van mijn hoortoestellen moet dringend opnieuw afgesteld worden maar dit lukt de opvolger niet omdat de software niet goed werkt en de instellingen niet zijn doorgegeven door het vorige bedrijf! 

een noodoplossing kunnen ze ook niet bieden zeggen ze! maar nu blijkt ook dat geen enkele andere audicien dit merk toestellen kan afstellen!
ik ben dus aangewezen op dit bedrijf.

de zorgverzekeraar zegt dat als het toestel kapot is of niet meer afgesteld kan worden, ik een andere kan aanschaffen maar het toestel is niet kapot en kan wel opnieuw afgesteld worden dus ik durf ook geen nieuwe aan te schaffen en dat ik later de rekening gepresenteerd krijg.

dit duurt nu al 2 1/2 maand dat ik dus zonder goed werkend hoortoestel zit en ik geen kant op kan! wat kan ik hier nog mee!!