Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

el
elrosso - 21-02-2018 19:29:59
Computers & Telefonie

Spamfilter Ziggo houdt gewenste email tegen

Sinds ongeveer een half jaar blijven gewenste emails in het webmail spamfilter hangen van ziggo. het vreemde is wel dat de ene keer een nieuwsbrief wel wordt door gelaten maar een andere keer niet. door middel van via je webmail de email uit je spammap naar je inbox te slepen zou het spamfilter "zelflerend" moeten zijn. helaas na maanden is het filter bij mij erg hardleers. deze week bleef er een belangrijke bezorgafspraak in het spamfilter hangen en werd niet door mijn outlook "naar binnen gehaald". en een echt spambericht kwam wel bij mij binnen.

ik gebruik pop3 en wil niet over op imap wat ziggo nu forceert. met imap blijft je email op de server van ziggo staan waar ik geen zin in heb.

iemand die hier ook ervaring mee heeft? en ziggo hierover gesproken en een werkende oplossing gekregen? bij mij weet de klantenservice helemaal van niets, ondanks meldingen op hun eigen forum.