Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Suus-1975
Suus-1975 - 06-03-2018 18:11:18
Huishouden & Energie

Aanbetaling

We hebben begin november een keuken gekocht bij superkeukens almere en een aanbetaling gedaan. het bedrijf is sinds december 2017 dicht onder dreiging van een faillissement. het bedrijf heeft inmiddels een doorstart gemaakt met een nieuwe eigenaar. vandaag hebben zij contact opgenomen dat de keuken niet in productie was genomen en dat ze een nieuwe order-/opdrachtbon toezenden om te tekenen. de levering van de keuken geschiedt dan in week 21! (i.p.v. de in november toegezegde levering in week 6). het vertrouwen in deze vestiging is weg. wij willen graag naar een andere vestiging van superkeukens (amersfoort bijvoorbeeld) maar we krijgen onze aanbetaling niet terug,ook al moeten we een nieuwe orderbon/opdracht tekenen. mag superkeukens almere de aanbetaling zomaar houden?