Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

md
mdragt - 08-03-2018 20:22:29
Auto & Vervoer

Suzuki Alto airbag klapt spontaan open.

Onze suzuki alto is zeven jaar oud, de passagiers airbag is spontaan afgegaan. de auto reed niet en er zat geen passagier in de auto.
de auto staat nu al vijf weken bij de dealer, we hebben geen leenauto gekregen.

de dealer heeft geen haast, na meerdere keren bellen hebben we nu een soort schadeformulier naar de fabrikant gesstuurd. verder kwam de dealer met een offerte van €1800,-.

wij vragen ons af of wij deze schade moeten betalen. is dit niet een fabrieksfout, waar suzuki(?) verantwoordelijk voor is?
in onze ogen is het ontzettend gevaarlijk en had het op een ander moment heel veel schade kunnen brengen.

de dealer houdt voet bij stuk. wat moet je dan? betalen zodat je weer een vervoersmiddel hebt?

waar kunnen wij terecht voor eventuele hulp bij dit probleem?