Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

12
12341234 - 16-03-2018 11:54:20
Vakantie & Reizen

Reis geboekt met verkeerd mail adres

Hallo,

ik was op 23-2-2018 aan het kijken om een vakantiehuis op atraveo.nl te huren om samen met wat vrienden naar toe te gaan. ik heb destijds wat willekeurige gegevens ingevuld maar wel mijn eigen naam, adres en telefoonnnummer. echter heb ik een verkeerd mail adres ingevuld wat resulteert in dat ik geen enkele mail heb ontvangen. toen ik op 12-3-2018 werd gebeld dat ik een reis had geboekt was de bedenktijd van 14 dagen al verlopen en werd mij meedegedeeld dat ik de annuleringskosten moet betalen. tussen de periode van 23-2-2018 en 12-3-2018 zijn meerdere aanmalingen gestuurd naar het willekeurige mail adres en zelfs een mail waarin gevraagd werd of ik de 'echte gegevens' kon opsturen. helaas ben ik in de bedenktijd van 14 dagen niet gebeld en is er ook geen brief gestuurd of is er geen andere vorm van contact gezocht behalve door middel van mails (die ik dus niet ontvangen heb). ik moet toegeven dat dit niet mijn slimste actie is geweest en dat dit een goede les is geweest. er is in de tussentijd contact geweest met het reisbureau die aangeven dat ik gewoon moet betalen.

mijn vragen: omdat ik de mails niet ontvangen heb zijn ze dan nog rechtsgeldig? had de reisorganisatie meer kunnen doen? als ik iemand anders zijn gegevens 'voor de grap' dan zit die persoon dus vast aan kosten of dan zal het voor deze persoon veel moeite kosten om er onder uit te komen? welke opties heb ik nog?

graag verneem ik jullie reacties.

met vriendelijke groet

jules