Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ew
Ewunia - 18-03-2018 18:12:42
Geldzaken & Recht

Geen toegang tot Mijn ABP

sinds jaren heb ik geen toegang tot mijnabp. ict zaak, wordt aan gewerkt, wordt steeds verteld. op de internet heb ik het abp antwoord op de zelfde klacht gezien "ik begrijp dat dit heel vervelend is, maar abp is u niet verplicht toegang te geven tot mijnabp. mijnabp is namelijk een extra service. doel van mijnabp is om onze deelnemers maximaal te informeren. dit lukt helaas niet in alle gevallen." 


ik vindt het belachelijk dat het milliarden fonds op deze manier met hun klanten omgaat. ze reageren van de machtspositie en er lijkt dat wij, de ongelukkige, helemaal de dupe zijn. wij kunnen simpelweg niet naar een concurrentie overgaan omdat die niet bestaat. het gaat hier niet over een bestelsite maar over onze toekomst. ik vindt het onbegrijpelijk dat niemand, die wat zeggenschap er over kan hebben, probeert het op te pakken. kunnen wij, de gedupeerde, gezamenlijk in actie komen? van de tot nu toe gezochte informatie merk ik dat het probleem merdere abp klanten betreft.