Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

c.

Tele2 terror

na op zegging van abonnement bij tele2 (11 september 2017) kreeg ik van de firma tele2 een bevestiging op 28 september 2017 dat ik dus had opgezegd.


toch is er via tele2 een incasso gedaan op 26 sept 2017 van €21,39 (waarschijnlijk een afrekening)


maar ook op 27 oktober 2017 werd er een incasso gedaan van €11,00


dit bedrag heb ik terug laten boeken op 17 november 2017. (€11,00)


op 27 november 2017 kreeg ik bericht van tele2 dat ik €11,00 moest betalen anders kreeg ik incasso kosten van een incassobureau.


heb vervolgens dat maar betaald op 5 december 2017 (om van dat gedoe af te zijn)


op 18 december 2017 kreeg ik een bericht van incasso bureau met het verzoek om €51,00 te betalen.


hebvervolgens incasso bureau op de hoogte gebracht van de situatie


en op 15 januari berichten zij mij dat ze contact hadden gehad en dat openstaande factuur van €51,= is vervallen en dat de zaak is gesloten.


echter tot mijn stomme verbazing kreeg ik wederom bericht op 14 maart 2018 dat ik €10,29 moet betalen over de maand februari 2018.


daarbij dreigen ze wederom met een incasso bureau en afsluitkosten cq aansluitkosten.


via tele2.nl/klantenservice kan ik niet reageren om dat ik geen abonnement meer heb bij tele2 sinds sept 2017.


de tijd en frustratie dat ik niet gehoord of geen communicatie meer kan hebben met deze firma maakt mij razend.


telkens weer reageren op hun zinloze berichten en de tijd die daar mee gepaard gaat die ik eigenlijk nuttiger kan besteden dan tele 2.


 


moet ik nu een advocaat in de arm nemen om deze terror tegen te gaan? en mijn teveel betaald bedrag terug te kunnen vorderen?