Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gouddelver
gouddelver - 20-04-2018 19:43:08
Computers & Telefonie

Waarom kan ik bij KPN voicemailberichten niet individueel bewaren of wissen?

wij waren eerst klant van onsbrabantnet en konden bij elk voicemailbericht (op de vaste telefoon) kiezen voor 1= opnieuw beluisteren, 2= bewaren of 3=wissen. prima systeem. maar ons brabantnet is overgenomen door kpn. ons werd voorgespiegeld dat de dienstverlening even goed of beter zou zijn. maar nu blijkt dat voor voicemail niet het geval. wij kunnen bij kpn een heel rijtje voicemailberichten achter elkaar beluisteren, maar moeten daarna voor het hele rijtje beslissen: bewaren of wissen. als je ze niet allemaal kwijt wilt en dus kiest voor bewaren moet je de volgende keer de vier of vijf eerste berichten opnieuw aanhoren voordat je het vijfde of zesde, dat je echt wilde bewaren, weer kunt beluisteren! een onbegrijpelijke en hoogst irritante verslechtering t.o.v. de vroegere situatie.
zijn er providers waarbij het beter geregeld is?