Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kl
klaasho - 06-05-2018 14:31:38
Winkels & Webshops

Zalando haalt je winkelwagen leeg

op de site van zalando waar ik naar toe was gelokt met hoge korting aanbiedingen een leren jack besteld van ralph lauren. keurig in de winkelwagen gelegd en vervolgens aan het betaal proces begonnen. ik had ook nog een korting code maar die werkte niet . toen ik verdere gegevens om te betalen invoerde bleek mijn winkelwagen ineens leeg en was de jas ook van de site verdwenen.
ik nam contact op met zalando die me vertelde dat een gekocht item 20 minuten beschikbaar bleef en daarna niet meer.... ze sturen dan nog een herinnering of je meer tijd nodig hebt maar als je daar ook niet op reageert is het jammer maar helaas.( ik heb geen enkele waarschuwing gezien overigens)
ik had nog een andere bestelling lopen die ik meteen gecanceld heb maar die was al onderweg verteld men mij. bij post.nl las ik dat de bestelling nog niet aangeleverd was. alweer een leugen.
mag zalando zomaar je winkelwagen leeg halen? en kunnen ze zomaar een tijd vaststellen waarbinnen je betaald moet hebben? ze hebben mij niet geinformeerd daarover en nu ben ik het artikel dus kwijt. ik wil niets meer te maken hebben met dit bedrijf ook omdat je bij zalando.nl geen verzendkosten betaalt maar bij zalando-lounge wel.
zijn er nog meer mensen die dit mee gemaakt hebben?