Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

BH
BHoeksema - 16-05-2018 16:23:16
Computers & Telefonie

Mislopen actie

Heb 14-04-2018 een nieuwe telefoon opgehaald bij vodafone omdat weer kon, was net een paar dagen te laat voor een actie wanneer je een samsung nam een speaker cadeau kreeg. de verkoper vond het jammer en begrijpelijk maar kon dit niet omdraaien zodat ik wel voor de actie in aanmerking kwam. heb vervolgens vodafone gemaild dat ik het hier niet mee eens was, maar ook zij zeiden dat ze niks konden doen. vervolgens komt er op 16-05 wederom deze actie met de speaker dus ik weer mailen dat ik het erg vreemd vond dat er nu alweer een actie was. kreeg toen een telefoontje van vodafone dat men het wel begreep en dat vodafone mij 115,00 wil terugstorten ( speakerwaarde 229,00 ) . ik heb toen gevraagd waarom vodafone geen speaker vergoed waarop het antwoord was dat de actie vanuit samsung kwam. ik heb toen gezegd dat de actie om een speaker gaat en niet om geld. ik ben al jaren een goeie klant van vodafone, maar dit zet me wel aan het denken om de volgende keer naar een andere provider te gaan, dat kost ze dus meer dan een speaker.