Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Hadwat
Hadwat - 09-06-2018 14:29:43
Computers & Telefonie

Vodafone contract met gratis extra;s

Volgens het abbonement wat we hebben afgesloten met vodafon hebben we een aantal extra waaronder dubbele data en extra zenders bij ziggo en gratis virusscan.
nou hebben we de dubbele data en alles op het eerste abbonement keurig gekregen zonder problemen en we dachten het is geen verkeerd abbonement en denken weet je wat als mijn vrouw haar abbonement afloopt doen we hetzelfde met haar abbonement.
nu hebben we grotendeels alles behalve de het extra tv pakket en daar zit ook het probleem.
ik denk ik ben wel handig doe ik instellen zoals vermeld via de ziggo website alleen die optie is er niet wat dat kan je aalleen tussen de 3 pakketten kiezen en wisselen.
dat is niet bedoeling en ik denk weet je wat ik el de klantenservice en die kunnen dit vast voor mij regelen.
maar in plaats van mij helpen werd er mij doodleuk verteld dat ziggo niet meedoet en een voorwaarde bij hun hebben dat er maar 1 pakket per adres word gegeven dat staat in hun voorwaarden.
ik denk oke en nu dan en werd verwezen naar vodafone dat hun dit oplossen moeten.
nu ik bellen met de klantenservice van vodafone bellen en ja hoor zei vertelden mij dat ze het niet wisten en anders toch bij ziggo moest vragen hoe dit zit.
ik voelde mij nu een beetje van het kastje naar de muur gestuurd en denk laat ik zelf even goed zoeken naar de voorwaarden.
die vond ik met een ding daar stond het voorwaarden vodafone en ziggo extra's.. daar staat letterlijk dat bij het contract wat je afsluit recht op de extra en zonder beperkingen. dus ik weer bellen met ziggo en die wilde mij niet helpen en na ongeveer 20 minuten aan de lijn te hebben gehangen en ze steeds op de achtergrond aan het overleggen waren vroegen ze mij wat het probleem was.
nou ik nogmaals uitgelegd ik het 2 x een vodafone abbonement afgesloten en wil dus ook 2 pakketen van de gratis extra,s dat was namelijk wat ons over de streep hielp om voor hun te kiezen met het abbonement. en ik heb ze gewezen op de voorwaarden zoals ze daar sttan en dat werd glashard ontkent. nou ik zeg prima we komen er dus niet uit en jullie geven geen duidelijke en eerlijke voorwaarden dan moest ik maar eens informatie gaan opvragen bij de consumentenbond daarop moesten ze weer overleggen en kreeg ik na ongeveer 10 minuten geen antwoord maar een wedervraag met waar staat dat je bij elk abbonement hier recht op hebt.
ik werd hier een beetje moedeloos van want na discussie zonder antwoord word het gewoon terug verwezen naar iets wat er niet is.
er werd zelfs iets geroepen meneer waarom denkt u dat wij 2 verschillende bedrijven zijn. waarop ik alleen maar kon lachen ja dat klopt er is zoiets dat heet eeen belastingconstructie bij grote bedrijven en zijn mooie dochterondernemingen en met wat gegoochel hoeft het grote mediebedrijf liberty global minder belasting te betallen maar goed dit heeft niks met mijn zaak en vraag te maken.
dus ik had zoiets stoppen want men word op iets gewezen en dit was niet bedoeling.
ik heb ze de tip gegeven van als het iets is wat jullie niet willen moet je voorwaarden veranderen en eerlijk en duidelijk zijn naar de klanten.
allen op het moment dat jullie die veranderen is elke klant vrij om te stoppen met zijn overeenkomst en die te beindigen en dus weer vrij te zijn wat je dan wel wil.
maar dat vond de dame in kwestie aan de andere kant niet belangrijk en begon weer terug de discussie te openen waar staat dat ik bij elk abbonement hier recht op heb.
ik heb daarop haar vriendelijk geantwoord ik stop dit onderwerp met u en beindig het gesprek en heb opgehangen.
maar nu mijn wie heeft hier meer mee te maken en kan mij duidelijkheid geven in deze kwestie is het zo dat ik het niet begrijp en dat ik over voorwaarden heen heb gelezen en dat dit echt geld per adres en of heb toch gelijk gelijk en geld dit echt per abbonement en is dit iest waar ze een fout in gemaakt hebben en liever niet willen?