Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Sa
Sammie1303 - 15-06-2018 09:58:34
Computers & Telefonie

Mobiele data uit toch data verbruikt bij Youfone

Ben op reis geweest buiten de eu. daarom heb ik roaming uitgezet. na 5 dagan ontvang ik een sms van youfone dat ik de maximale data kosten van ruim €60 gebruikt heb en aktie moet ondernemen om nog meer te kunnen gebruiken. omdat dit op de 28ste van de maand was, leek het mij beter om voordat de nieuwe maand weer ingaat en ik automatisch weer ruim €60 aan data zou kunnen verstoken, heb ik voor alle zekerheid alle data uitgezet. op de 5de van de nieuwe maand blijk ik alweer €52 aan data gebruikt te hebben. 
bij youfone info gevraagd, geven ze aan niet na te kunnen gaan wat er dan voor data gebruikt is maar wel dat het steeds en vaak kleine pakketjes zijn van 10kb zijn.
als data uit staat, maar ook als roaming uit staat, kan ik toch alleen via wifi data gebruiken? hoe kan dit en hoe kan ik youfone overtuigen dat de bijna €120 aan kosten niet correct zijn?